Na našich stránkach sú používané súbory cookies pre Vašu maximálnu spokojnosť pri prehliadaní. Odporúčame, aby ste ich akceptovali.

Platobné a dopravné podmienky

Objednávky z nášho internetového obchodu je možné uhradiť následujúcimi spôsobmi:

  • V hotovosti pri osobnom odbere
    Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí na našej adrese.
  • V hotovosti pri doručení (dobierka)
    Celkovú sumu za tovar uhradíte až pri preberaní zásielky. Za dobierku neúčtujeme žiadny poplatok.
  • Bankovým prevodom
    Celkovú sumu za tovar uhradíte vopred. Tovar bude expedovaný až po prijatí platby na náš účet.

Objednaný tovar doručujeme následovnými spôsobmi:

  • Osobný odber
    Po skompletizovaní Vašej objednávky Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo zmenou stavu objednávky na "Pripravený na osobný odber", kedy si môžete vyzdvihnúť Váš objednaný tovar.
  • Kuriérska služba GLS - Cena: 3,95 € | nad 150 € zadarmo!
    Cena zahŕňa poštovné, balné a poistenie. Tovar Vám zašleme ihneď po skompletizovaní na adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Ihneď po zaslaní tovaru Vás informujeme prostredníctvom e-mailu zmenou stavu Vašej objednávky na "Tovar odoslaný". Stav objednávky je možné zistiť aj po prihlásení sa do internetového obchodu po kliknutí na "Prehľad objednávok". Doručenie prebieha cez pracovné dni v čase od 09:00 do 18:00 - termín záleží od kuriéra, nevieme ho ovplyvniť. Pokiaľ Vám kuriérom navrhnutý termín nebude vyhovovať dohodnite si s ním náhradný termín. Tovar jednej objednávky môže byť rozdelený podľa veľkosti a dostupnosti do viac zásiliek.

Pri spôsobe doručenia kuriérom, Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať pred doručením zásielky. Pri doručení ste povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky treba následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení poprosím bez zbytočného predlžovania informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca. V prípade škody je potrebné spísať pri doručení balíka zápisnicu o škodovej udalosti. K prerokovaniu nároku na odškodnenie treba uviesť číslo balíka a priložiť doklady o obsahu balíka a popis škody s finančným nárokom.


V každom prípade náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Výnimkou je, ak internetový obchod prevezme náklady na vrátenie tovaru z vlastného rozhodnutia.

Doprava zadarmo
Kontaktujte nás
Fan Shop
Zľavnené produkty